Boom!!

Bio tävlingen är avslutad!!!
får tacka för alla som har skrivit, tycker alla är värde vinsten.
det var dock en jag kände lite extra för!. här kommer vinst riMMMMet!.
Två biobiljetter är alltid kul att få
speciellt när bio va länge sen man va på
om jag skulle vinna skulle jag ta med min tjej
och se på den senaste ur twilight seriEN
hon har trots allt tjatat om det många gånger
hur gärna hon vill se den med mig, så jag börjat känna ånger
för att jag sagt nej och att jag vill se nåt annat
vilket gjort att besvikelse hos henne jag framkallat
därför skulle en vinst ge något av en BOOM feeling
och vem vet, efteråt kanske det kan bli lite sexual healing :)
Grattis linus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0